Kasıb möminlər, varlı möminlərdən daha fəzilətlidirlərmi?
Səhl b. Sad əs-Səidi (radiyallahu anh)'dan belə rəvayət edilir:
Bir dəfə Allah rəsulu (sallallahu aleyhi və səlləm)'in yanından (varlı) bir adam keçdi. Bunun üzərinə Peyğəmbər (yanında olanlara):
"Bu (varlı) adam haqqında deyirsiniz?" buyurdu. Orada olanlar:
Bu adam haqqında sənin görüşünə uyğun söz söyləyərik. (Xarici görünüşünə görə və dünyalıq cəhətindən isə) belə deyərik:
"Bu adam:
• insanların ən şərəflilərindəndir.
• (bir qız-qadın ilə) evlənmək istəsə, evlənilməyə;
• (bir şey üçün) şəfaətçi (vasitə) olarsa, şəfaətçiliyi (vasitəliyi) qəbul edilməyə;
• bir şey söyləsə, sözü eşidilməyə
layiq bir kimsədir." dedilər.
Allah rəsulu da susdu. Bu əsnada (kasıb olan) başqa bir adam keçdi. Bunun üzərinə Peyğəmbər:
"Bu adam haqqında nə deyirsiniz?" diyə soruşdu. Orda olanlar:
"And olsun Allaha, ey Allahın rəsulu! Biz belə deyərik:
Bu adam:
Müsəlmanların kasıblarındandır. O buna layiqdir:
• (bir qız-qadın ilə) evlənmək istəsə, onunla evlənilməz;
• (bir şey üçün) şəfaətçi (vəsilə) olsa, şəfaətçiliyi qəbul edilməz; və
• bir şey söyləsə, sözü eşidilməz."
dedilər. Bunun üzərinə Peyğəmbər:
"Bu (kasıb), şübhəsiz, dünya dolu o biri (varlı) adam kimilərdən xeyirlidir." buyurdu.
(İbn Macə, Sünən tərcümə və şərhi, Kitabü'z-Zühd (Zühd kitabı): "Kasıbların fəziləti (yəni Allah qatında üstünlükləri) babı, hədis no: 4120)
------------------------
İzahı:
Bu hədisi, Buxari, Nigah və Riqaq bablarında rəvayət etmişdir. İbn-i Həcər'in bildirdiyinə görə, ibn-i Hibban da bunu rəvayət edir.
Allah rəsulu'nun varlı adam haqqında görüşlərini soruşduğu səhabələrin: "Bu adam haqqında sənin görüşünə uyğun söz söyləyərik." şəklində verdikləri cavabla bağlı olaraq imam Sindi belə deyir:
"Səhabələr doğru söyləyiblər. Çünki onlar, adamın dünya ilə bağlı halını bildirmişlər. Ancaq Allah rəsulu, o adamın axirət halının, dünya halının əksinə olduğunu bildirmişdir."
İbn-i Həcər, hədisdə sözü edilən varlı və kasıbın adları haqqında məlumatı olmadığını, ancaq əbu Zərr (radiyallahu anh)'dan bir rəvayətə görə, kasıb adamın adının- Cuayl və ya Cail b. Suraqa olduğunu bildirmişdir.
İbn-i Həcər, belə deyir:
"Allah rəsulu'nun ordan keçən kasıbın, ordan keçən zəngindən üstün olduğunu bildirmişdir. Bu hökm, hər kasıbın, hər varlıdan üstün olduğunu gərəkdirməz."
Əl-Kirmani isə, belə açıqlayır:
"Əgər ordan keçən varlı kimsə, kafir bir kəsdirsə, kasıb müsəlmanın, ondan üstünlük səbəbi açıqdır.
Əgər müsəlman isə, bu üstünlük Allah rəsulunə vəhy yolu ilə məlum olmuşdur."
- Əsas zənginlik qəlb zənginliyidirmi?
- Malı çox olan varlılar haqqında hədis
- Malı çox olan varlılar haqqında hədis
- Zəkat haqqında məlumat verərsiniz? Niyə zəkat verməmiz lazımdır? Kimlərin zəkat verməsi lazımdır? Sədəqə və zəkat eyni şeylər ola bilərmi?
- Ölmək üçün dua etmək olarmı?
- Cənnətlik və ya cəhənnəmlik olan kimsələri necə bilə bilərik?
- Əzanda keçən "Fələh (nicat) tapmağa tələsin!" çağrışını necə şərh edərsiniz?
- Cadugər və ya falçıların hökmü
- "Mən kimin mövlası isəm, Əli də onun mövlasıdır." hədisini izah edərsinizmi?
- Əbu Hənifə haqqında hədis vardırmı?